    From: "Noodles" <n...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzenie przez serwis
    Date: Mon, 26 Dec 2005 21:26:59 +0100

    Użytkownik "AB" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dond86$j8s$1@news.onet.pl...

    > Nerwowy jestes. Polecam brom.

    To ja napisze na spokojnie że również wydaje mi sie, że autor wątku
    trochę kombinuje. Moi pomysłowi znajomi też nieraz zastanawiali się
    przed końcem gwarancji jakby tu wymienić sprawny sprzęt na nowy w ramach
    gwarancji. Zwłaszcza że tego samego modelu już nie ma w sprzedaży więc w
    przypadku uznania gwarancji dostałoby się nowy (są nawet serwisy które
    wymieniają sprzęt bez sprawdzania czy usterka faktycznie jest). A jeśli
    sprzęt wraca z serwisu jako sprawny (bo jest sprawny) to przecież nie można
    się tak łatwo poddawać i trzeba kombinować dalej. Może posądzenie serwisu o
    uszkodzenie spowoduje że serwis dla świętego spokoju jednak wymieni sprzęt ?