  • Data: 2008-11-19 12:20:37
    Temat: Re: usunięcie przedmiotów z mieszkania na koszt "kupującego"
    Od: d'plus <u...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bear pisze:
    > Witam,
    >

    > mam pytanie. Podpisałem umowę przedwstępną kupna-sprzedaży mieszkania.
    > Kupujący wpłacił mi zaliczkę, jednak nie stawił się u notariusza w dniu
    > wyznaczonym na podpisanie umowy ostatecznej, nie odbiera też moich
    > telefonów, nie kontaktuje się ze mną, mam wrażenie że to jakaś niepoważna
    > osoba zupełnie. W tzw. miedzyczasie zrobiłem błąd i pozwoliłem mu wnieść do
    > mieszkania parę mebli. One nadal w nim są. Zależy mi jednak, żeby je z
    > mieszkania usunąć, bo zamierzam pokazywać lokal kolejnym kupującym. I tu
> [...]

    udokumentować przy świadkach wszystkie rzeczy, wynieść do magazynu,
    poinformować o koszcie magazynowania i wysyłać wezwania do zapłaty.

    dokumentacja jest po to, żeby nie zgłosił zaginięcia nieistniejących
    wartościowych rzeczy (była taka sprawa w tv gdzie były wynajmujący
    nakłamał, że nowi właściciele ukradli mu sprzęt poligraficzny za 50k zł)
    właściwie już może próbować to zrobić, bo nie tylko on ma klucze.