  • Data: 2008-08-07 10:27:34
    Temat: Re: usunięcie drugiego imienia
    Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za odpowiedź.
    > Czyli wystarczy pokazać/załączyć kserokopie np świadectwa z
    > podstawówki,
    > świadectwa z technikum, ksero pierwszej strony indeksu oraz np patent
    > żeglarski?
    > czy uzasadnienie może brzmieć :
    > "odczuwam głęboki dyskomfort psychiczny z racji faktu posiadania
    > drugiego imienia" ?
    > oraz po prostu go nigdy nie używałem, nie utożsamiałem się z nim (a o
    > jego istnieniu
    > dowiedziałem się dopiero w momencie wyrabiania dowodu osobistego)?
> [...]

    Myślę, że te dokumenty, o których tu piszesz to są właśnie takie, których
    USC oczekuje. To, co napiszesz w uzasadnieniu zalezy od Ciebie i od tego
    jake ma podejcie ten, kto będzie podanie rozpatrywać ;) Pewnie, najlepiej
    dać sporo powodów ale nie nalezy tez przesadzać. ja bym tego w nawiasach nie
    pisała, bo nawet jeśli to stwierdzenie jest prawdziwe, to jest mało
    prawdopodobne. ...żeby nie pomyśleli, że na siłe naciągasz fakty ;)
    Aha, jeszcze jedno, załaczniki musza zostać z podaniem w aktach, więc pewnie
    będą wymagali ksera z poświadczeniem oryginału bo zakłądam, że świadectw itp
    nie będiesz chciał im oddawać ;). Ja za każdą strone płaciłam 5zł :/ Więc
    ogólnie warto się wybrac na konsultacje najpierw, podpytać jakiego typu
    uzasadnienia oczekują i jakich załaczników.