  • Data: 2008-08-07 08:29:52
    Temat: Re: usunięcie drugiego imienia
    Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:bf4a6ead-b2d4-442b-ad5a-22ced04b3332@a70g2000hs
    h.googlegroups.com,
    Patryk <p...@g...com> pisze:
    > Witam!
    > Otóż rodzice obdarzyli mnie dwoma imionami (przy okazji ich rozwodu
    > dali również mi dwa nazwiska, ale nie o tym - do nazwiska się
    > przyzwyczaiłem i lepiej mnie ludzie zapamiętują). Używam tylko jednego
    > z imion, drugiego poza urzędami praktycznie nigdy - po prostu mi
    > przeszkadza, ciągle zapominam o nim i dostaję szału przy wypełnianiu
    > dokumentów w urzędach. Najkrócej mówiąc chcę się po prostu pozbyć
    > drugiego imienia z dokumentów - jak to zrobić?

    Trzeba złozyc podanie do Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Twoim mieście.
    Na stronach urzędu wpoinno być wszystko opisane. Podanie musisz uzasadnić.
    Nikt nie zmiania danych osobowych z powodu "bo tak" ;)
    Ja sobie usunęłam druigie imię (de facto pisze się o zmianę imienia z Piotr
    Paweł na Piotr w takim przypadku). Dołączyłam załączniki, typu legitymacje,
    świadectwa z różnych okresów zycia od dziecka do chwili obecnej (jakies
    takie powazniejsze a nie np pocztówki ;) ) gdzie zawsze widniało tylko jedno
    imię. Napisałam także, że tego drugiego nigdy nie używam, nie utożsamiam się
    z nim .U mnie takie podanie kosztuje około 37zł na decyzje czeka się
    tydzień.