  • Data: 2006-02-05 10:21:39
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osób bez ich zgody
    Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna @gazeta.pl>" <janna3445<tnij> napisał w wiadomości
    news:ds3rfd$i3m$1@news.interia.pl...

    > Witam, czy to legalne że tvn pokazuje w programie usterka twarze osób i
    > nagrania z ich udziałem dla swoich ??komercyjnych?? celów?? Czy to może
    > wszystko jest, tak jak podejrzewam zwykły pic na wodę - fotomontaż, a ci
    > kolesie to stażyści?

    To nie jest pic na wode, AFAIK ludzie tam "wystepujacy" sa pytani o zgode
    (po nagraniu/przed emisja) - dlatego tez czesc wszelakiej masci
    "specjalistow" ma zamazane twarze (to raz), a dwa ze pewnie tak czy siak
    ogladamy tylko znikomy wycinek z tego, co ekipa programu przygotowala.
    Zapewne sa tez i tacy ludzie, ktorzy nawet po zamazaniu twarzy nie zgadzaja
    sie na emisje materialu ze soba samym...

    --
    pozdrawiam,
    Cillit BANG