eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoustawa konsumencka i jej zawiłości › Re: ustawa konsumencka i jej zawiłości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustawa konsumencka i jej zawiłości
    Date: Fri, 13 Feb 2009 19:07:43 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 39
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <v...@z...router>
    References: <c...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cm117.omega169.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1234523699 21293 218.186.169.117 (13 Feb 2009 11:14:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2009 11:14:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:576126
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 13.02.2009 Robert <r...@o...pl> napisał/a:
    > Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii jak postąpić, aby nie stracić
    > uprawnień z tytułu niezgodności towaru z umową czy gwarancji. Otórz
    > dokonałem zakupu urządzenia AGD w dużym markecie. W tymże sklepie

    Dokonałeś zakupu. Amen.

    > znajduje się punkt serwisowy, gdzie można sprawdzić zakupiony sprzęt.
    > Przekonany o tym po zapłaceniu w kasie udałem się do tego punktu.
    > Okazało się, że nie ma możliwosci sprawdzenia tego sprzętu, ponieważ
    > nie ma tu odpowiednich warunków (chodzi o płytę indukcyjną). Moim
    > zdaniem jest to niezgodne z art 3 pkt 3 ustawy konsumenckiej

    Najpewniej jest.

    > Teraz jeśli okaże się że np. po uruchomieniu sprzętu w domu posiada
    > cechy nie do zaakceptownia przeze mnie np. bardzo głośna praca, nie
    > bedzie możliwości jego zwrotu gdyż urządzenie funkcjonuje, jest

    Już kupiłeś, więc czy odbierzesz z tego serwisu czy nie, to reklamacyjne
    status quo się nie zmieni.

    > sprawne i nie ma podstaw do jego reklamacji. O tym, że głośno pracuje
    > sprzedawca może twierdzić że nie wiedział. Sprzęt narazie pozostaje w

    A skąd w ogóle obawy, że głośno pracuje? Płyta indukcyjna... wentylatory
    czy jak?

    > punkcie serwisowym, odmówiono jego podłączenia i spawdzenia, a kiedy
    > poprosiłem o to na piśmie ( w razie sporu) również odmówiono. Dla mnie
    > sytuacja patowa. Jak byście postąpili? Wartośc sprzetu przekracza 2000

    Możesz dryndnąć do Inspekcji Handlowej, ale z tego co napisałeś to już
    toto kupiłeś więc Tobie to raczej poza satysfakcją (lub niesmakiem) za
    dużo nie da. Odbierz, podłącz w domu a jak będzie bardzo źle to wtedy się
    będziesz martwił.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1