  • Data: 2008-05-13 20:44:52
    Temat: Re: urlop macierzyński a nagroda roczna
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g0ctvh$cd5$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > tak, w sadze 90% polskich malych przedsiebiorstw.
    Co to ma znaczyć?

    > Zadales sobie pytanie
    > czemu rosna wynagrodzenia ? I nie pisz dlatego, ze wszyscy strajkuja bo
    > taki argument jest smieszny.
    Nie mów mi co mam pisać, to śmieszne. Piszę co mi się podoba.
    Wynagrodzenia rosną (nie wszystkie i nie wszędzie, ale niech tam), bo cena
    towaru pt. praca rośnie. Nie rozumiesz tego?
    A przyczyny to sobie rozważ, nie jest to takie proste i jednoznaczne, ale
    się nie zniechęcaj.

    > Gornik podobno statystycznie zarabia (z uwzglednieniem 13 i 14 pensji,
    > barburki i deputatu) srednio 7000 zlotych na lape na miesiac. I myslisz ze
    > im to nie pasuje ? Strajkuja bo za malo zarabiaja ? To jezeli tak to im
    > sie w dupach poprzewracalo!
    Może trochę i tak.
    Ale - zjedź pod ziemię popracować trochę (a przedtem poczytaj uważnie co
    pisałem, bo to może być ostatnia okazja) to może cóś zrozumiesz.

    --
    Jotte