  • Data: 2008-05-10 14:46:06
    Temat: Re: urlop macierzyński a nagroda roczna
    Od: "andreas" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g0492s$sqr$2@inews.gazeta.pl...

    > A może powiedz czym się zajmują "poważni" ludzie (domniemywam że sie do
    > nich zaliczasz)? To ciekawe.

    Poważni ludzie są fachowcami w swojej dziedzinie i jak to bywa z dorosłymi
    ludźmi, pracują na warunkach jakie sobie dobrowolnie utargowali i przestaja
    pracować jak się to im przestaje podobać lub opłacać.
    Mnie byłoby wstyd przed dziećmi, gdyby pieniądze na chleb miały zależeć od
    tego, czy uda mi się sądownie wyrwać od pracodawcy kase za "wczasy pod
    gruszą".

    --
    andreas