  • Data: 2004-12-05 19:06:11
    Temat: Re: uprawnienia pedagogiczne wygasną?
    Od: "teleron" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    minie i wtedy już
    > nieodwołalnie absolwent utraci uprawnienia pedagogiczne
    >
    > Pytam, jak ominąć niekorzystny przepis prawny

    szczerze to nie wiem czy on jest niekorzystny
    a jeśli już to dla kogo.
    bo tak po prawdzie jeżeli wykształcony człowiek
    nie może znaleść pracy to hmmm...coś jest nie tak
    bez przesady.
    a po pięciu latach braku aktywności w zawodzie
    bardzo często pojawia się zjawisko wtórnego analfabetyzmu.nie wiem czy w tym
    przypadku również
    lecz jest to wysoce prawdopodobne stąd i też przepis.
    / w niektórych zawodach może to być niebezpieczne dla otoczenia/
    problemu bezrobocia nie demonizujmy, lwia część bezrobotnych jest na własne
    życzenie /zus praca na czarno i te inne kwiaty/.
    jak ktoś jest w czymś dobry to pracę znajduje bez większych problemów. może
    niekoniecznie w miejscu zamieszkania ale to już inna sprawa.
    obecnie praca jest towarem a dobry towar zawsze znajdzie nabywców tylko
    czasem wymaga właściwej lokalizacji. /nawet najlepszych nart nie sprzedasz
    na równiku i lodówki na Grenlandii/