eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouporczywe telefony od marketingu pkt › Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Date: Fri, 27 Apr 2007 22:00:02 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <p...@g...com>
    References: <f0smcc$r9m$1@atlantis.news.tpi.pl> <f0sr55$es4$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <p...@g...com>
    <k...@4...com>
    <p...@g...com>
    <8...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: eug224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1177711202 10838 83.20.178.224 (27 Apr 2007 22:00:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Apr 2007 22:00:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.125 (Potzrebie)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:459052
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 22:19:35 +0200, Cyb napisał(a):

    > On Fri, 27 Apr 2007 20:10:57 +0000 (UTC), mvoicem <m...@g...com>
    > wrote:
    >
    >
    >>No ale właśnie taki jest cel, żeby ich wciągnąć, niech na ciebie stracą
    >>kupę czasu, a i tak g... sprzedadzą. Jakby tak każdy robił, może by
    >>zaczęli troche staranniej dobierać target :).
    >
    > a karmic trolle tez lubisz?
    > oczywiscie nic mi do twojego hobby, i twoim rozmow z marektoidami, po
    > prostu mam wlasne zdanie nt rozmow z marketoidami. Oczywiscie nie
    > wszyscy marketingowcy sa dla mnie marketoidami, ale rzadko sie zdarza,
    > zeby ktos nie wyladowal w kategorii marketoid.
    >
    Jest różnica między trollem a marketoidem. Troll chce wciągnąć cię w
    rozmowę np. dla rozpętania flejma. Marketoid chce sprzedać produkt.

    Więc ignorując trolla, przestajesz go karmić. Ignorując marketoida -
    ułatwiasz mu efektywną sprzedaż swojego produktu. A ja chcę mu utrudnić :)

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1