eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouporczywe telefony od marketingu pktRe: uporczywe telefony od marketingu pkt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "miranka" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Date: Fri, 27 Apr 2007 19:51:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <f0td79$k8p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f0t207$c1s$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 207-bem-19.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1177696297 20761 85.222.10.207 (27 Apr 2007 17:51:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Apr 2007 17:51:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1896
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-User: annaw
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:459006
    [ ukryj nagłówki ]


    <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0bf6.00000009.46321aac@newsgate.onet.pl...
    > >
    > > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    > > news:pan.2007.04.27.16.11.35@gmail.com...
    > > A Wy macie jakiś obowiązek wdawać się z nimi w rozmowy?
    > Właśnie taką sytuację dziś miałem:
    > > "Nie jestem zainteresowany. Proszę do mnie więcej nie dzownić. Zegnam".
    > mimo takich słów drugi i trzeci telefon, że może jednak ja chcę wysłuchac
    tej
    > Pani propozycji, nerwy, pyskówka i prawie trzydzieści telefonów gdy zaraz
    po
    > rozpoznaniu głosu bez słowa odkładałem słuchawkę i potem kilkanaście raz
    po raz
    > głuchych. Nikt mi nie wmówi, że to nie była złośliwość.

    Oczywiście, że była. Pewnie wkrótce im się znudzi. Ale ja bym spytała, czy
    naprawdę wyobrażają sobie, że kupię usługę od firmy, która nie szanuje woli
    swoich potencjalnych klientów.
    Krok drugi: ustalić ich zleceniodawców i zadzwonić na skargę grożąc policją
    i ogólnym trzęsieniem ziemii za nękanie telefonami.

    Swoją drogą, ciekawe, że spece od marketingu nadal uważają, że stopień
    skuteczności ich działan jest wprost proporcjonalny do stopnia nachalności.
    Ja mam wrażenie, że jest dokładnie odwrotnie. Zauważacie w ogóle np. treści
    pop-upów, czy tylko (jak ja) szukacie X'a, żeby je wyłączyć? ;))

    Anka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1