  • Data: 2022-01-31 13:05:35
    Temat: Re: unijne kary
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2022 o 12:57, Olin pisze:

    > Za Gierka czekolada była bez kartek, tyle że tabliczka 100 g kosztowała 19
    > zł, a zarobki z grubsza takie same, jak teraz netto. W ramach odrobiny
    > luksusu były jeszcze czekolady Van Houten po 30 zł.

    Masz rację, tylko że struktura wydatków rodzin była nieco inna i na tę
    czekoladę wystarczało spokojnie.
    Na przykład nie płaciło się za śmieci, komórki, internety etc.
    No, ale żeby o tym wiedzieć to trzeba było wtedy żyć a nie wyciągać z
    kontekstu poszczególne towary.
    Ponadto mniej było samochodów ale za to komunikacja była tańsza.

    Ale dla obecnych gimbusów najważniejsze jest, że żyło się za 20$/m-c,
    prawda? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: