  • Data: 2003-12-29 22:01:51
    Temat: Re: uniewaznienie rozwodu
    Od: " Miqa" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    loretta <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy ktos z Was sie z takim czymś spotkał? Gdzie mogę znaleźć informacje na
    > ten temat?

    Hmmm - po tak "obszernym" opisie rzucają mi sie na mysl dwa rozwiazania:
    1/ apelacja - jesli wyrok rozwodowy jest nieprawomocny
    2/ skarga o wznowienie postepowania - gdy wyrok jest juz prawomocny (ale tu
    potrzebne jest wypelnienie przewidzianych w KPC przeslanek)
    Oba instrumenty moga doprowadzic do zmiany wyroku rozodowego - a o to chyba
    Ci chodzi :-)

    Na pewno nie ma natomiast w prawie polskim odrebnie regulowanej
    instytucji "uniewaznienia rozwodu"