    From: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa zlecenie na czas nieokreślony?
    Date: Thu, 7 Oct 2004 23:00:35 +0200
    Sender: r...@a...pl@62.141.238.89

    > Jestem młodym programistą i zaproponowano mi stałą współpracę przy pewnym
    serwisie internetowym. Uzgodniliśmy warunki i chcę
    > podpisać umowę, ale wszelkie wzory umów zlecenie zakładają czas współpracy
    od-do. Czy możliwe jest sformułowanie jej na czas nie
    > określony tj np. do rozwiązania? Jeśli tak to jak się rozwiązuje umowę?
    >
    > Za wszelkie wskazówki z góry serdecznie dziękuję

    Ja taką mam, jest sprecyzowany miesięczny okres wypowiedzenia umowy,
    przez którąkolwiek ze stron. Co do tego, czy jest to prawidłowe, tzn. umowa
    zlecenie na czas nieokreślony, to jedna osoba obstawała, że jest to
    nieprawidłowe. Ale mi taki układ pasuje i nie drąże tematu...