  • Data: 2004-10-11 22:28:26
    Temat: Re: umowa zlecenie na czas nieokreślony?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Oct 2004, Marcin Wasilewski wrote:
    [...]
    >+ Rozumiem, że masz podpisaną umowe zlecenie na dostawę gazu?

    No dobrze, dostawa. Naciągnąłem. Mam kombinować nad inną ?
    Powierzenie obsługi księgowości firmy przez biuro
    rachunkowe, może być ? Bezterminowo.

    >+ ROTFL, ale jak byś jeszcze nie załapał to wątek jest
    >+ o umowie zleceniu

    WIEM. Tylko odnoszę wrażenie że część opinii odnosi się do zleceń
    osobistych (nie wykonywanych w ramach działalności gospodarczej).
    A przecież z p. widzenia prawa cywilnego *nie ma różnicy* !
    No i się rozpędziłem...

    >+ polecam zaglądnąć choćby do tematu posta.

    Och, wiem... moja wina :(
    Co nie zmienia możliwości przedstawienia innych bezterminowych
    umów zlecenia :)

    pozdrowienia, Gotfryd