  • Data: 2009-02-06 15:14:01
    Temat: Re: umowa zlecenie - chyba zle wyliczyli mi pensje?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A to wyglada na to, ze jak zachoruje, to dostanie!!!!! (grosze wprawdzie,
    > ale dostanie)
    > Kase bezposrednio z ZUS-u (co za tym idzie, pewnie przy dluzszej chorobie
    > komisja za komisja).
    > Bo rozumiem, z eneipraerwanie "pracuje" na tej umowie dluzej niz pol roku.

    Dostać to najwyżej może po tyłku.
    Dla przypomnienia.Za niewywiązanie się z umowy zlecenia ponosi się
    odpowiedzialność całym majątkiem, czyli formalnie jak nie wykona tego co
    na zleceniu i coś się zleceniodawcy przez to obsunie, coś nie zostanie
    wykonane na czas i to zawalone coś będzie warte milion złotych, to
    będziecie długo spłacać. Dodatkowo zleceniodawca może wziąć kogoś na jej
    miejsce, a koszty tej ekstra osoby wysłać wam do zapłacenia.