  • Data: 2004-07-30 07:57:47
    Temat: Re: umowa zlecenia i odpowiedzialnosc za szkody
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "team2software" <tomekWYWALTO!@amigo.pop.pl> napisał w wiadomości
    news:ce90rp$sr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > w umowie mam, ze zobowiazuje sie do WYCHOWAWCA, nic wiecej, zadnej
    > odpowiedzialnosci, niczego, jest tez wzmianka, ze sprawy nieuregulowane w
    > umowie reguluje kodeks cywilny.

    co oznacza, ze nie zostalo ci powierzone mienie na przechowanie, nie byles
    tam ochroniarzem, itd.

    teraz pytanie - czy dziecko bylo wtedy pod twoja bezposrednia opieka?

    poza tym, na jakiej podstawie zleceniodawca chce sobie cos potracac? - on
    nie jest pracodawca, tylko zleceniodawca. Niech wykaze szkode konkratowa i
    bezposrednio polaczy ja z niedopelnieniem przez ciebie obowiazkow - raczej
    nie bedzie w stanie tego zrobic.

    pamietaj, ze umowa zlecenia, to umowa starannego dzialania - jesli sie nie
    obijales, jesli dochowales nalezytej starannosci, to nie ma twojej winy.

    p.
    W,