  • Data: 2003-12-25 00:52:57
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bsajub$pdf$2@inews.gazeta.pl...

    > O ile Cię dobrze zrozumiałem, to moim zdaniem nie masz racji. Umowa o
    > zakazie konkurencji z reguły nie opiewa na z góry określony termin, bo nie
    > jest znany termin zakończenia zatrudnienia. Oczywiście, o ile nie jest to
    > umowa o pracę na czas określony. No i w wypadku umów na czas nieokreślony
    > z reguły okres jej obowiązywania jest uzależniony od przyszłego zdarzenia
    > prawnego jakim jest rozwiązanie umowy.

    Wydaje mi sie ze zle go zrozumiales. Ja dedukuje ze chodzi o taki przypadek:
    podpisuje z pracodawca umowe o prace z klauzula o zakazie konkurencji, w tej
    umowie nie ma okreslonego terminu wygasniecia (lub czasu trwania) tego
    zakazu (np. w przeciagu 2 lat od daty wygasniecia stosunku pracy zakazuje
    sie konkurowac :D). No i co wtedy zrobic ? Czy juz do konca zycia nie moge
    pracowac u konkurencji ?

    Pozdrawiam

    Marcin