  • Data: 2003-12-23 20:56:09
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji
    Od: Olgierd <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <bs2h5e$anm$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Czyli rozumiem, że uważasz, że taki zakaz przestał obowiązywać, ponieważ
    > "ustała przyczyna uzasadniająca", czy ponieważ pracodawca niewywiązuje się
    > z obowiązku wypłaty odszkodowania.

    Miałem na myśli fakt, iż nieważna jest umowa o zakazie konkurencji nie
    określająca terminu związania stron, której długość działania miałaby
    być przeto uzależniona od dodatkowych czynności prawnych dokonanych
    przez którąś ze stron (np. wypowiedzenie). Skoro kodeks mówi o
    "terminie" to oznacza, że nasz ustawodawca został zalobbowany tak, aby
    było powiedziane "od-do".

    --
    Olgierd
    Każda władza korumpuje, władza samorządowa - samorzutnie