  • Data: 2005-07-04 12:29:32
    Temat: Re: umowa o prace co tydzień
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dab660$rj9$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Brat dostał oferte pracy z agencji pracy czasowej i powiedzieli ze beda z
    > nim podpisywali umowe o prace w każdy poniedziałek czyli od pn do pt
    soboty
    > i niedziele nie wchodza do umowy, i tak przez okres ok roku. czy tak
    wolno?
    > pozdrawiam
    > Grzegorz

    Zabronić im nikt nie zabroni.
    Czemu do soboty a nie do niedzieli ?
    Gdyby była ciągłośc to 3-cia umowa o pracę jest umowa na stałe wedłóg prawa
    ale tutaj nie ma ciągłości.
    Natomiast jest jeszcze drugi przepis, który mówi aby pracownik nie miał
    prawa do wszystkich praw z tytułu o pracę musi być przerwa w zatrudneiniu
    30dni.
    Wobec czego sytuacja jest ciekawa bo teoretycznie 30dni nie upłynie ;) co
    utwierdza mnie w przekonaniu że jest pracownikiem na stałe.
    Nie jestem expertem spytam swoją księgową która powinna to wiedzieć jeśli
    cię będzie interesować to moge to sprawdzić.