  • Data: 2009-04-30 13:15:45
    Temat: Re: umowa o prace a nietypowy okres
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:gtc74r$f87$1@news.onet.pl...

    > "Pracodawca jest zobowiązany do wypłaty ... do momentu rozwiązania
    > umowy."

    A dokładnie:
    "Pracodawca jest zobowiązany do wypłaty pracownikowi wynagrodzenia za czas
    jego świadczonej pracy do momentu rozwiązania umowy"
    Czyli wg mnie musi mu wypłacić wynagrodzenie obejmujące "czas świadczonej
    pracy do momentu rozwiązania umowy", a nie, że musi to zrobić do momentu
    rozwiązania umowy. Bo znaczyłoby to, że najpierw musiałby przelać mu
    pensję, a dopiero potem rozwiązać umowę ;-)

    > "Pracodawca jest zobowiązany wraz z dniem ustania zatrudnienia naliczyć i
    > wypłacić mu odpowiednią kwotę."

    A tu chodzi o ekwiwalent urlopowy i istotnie, co do tego składnika
    wynagrodzenia, również spotkałem się z opinią, że należy go wypłacić wraz z
    rozwiązaniem umowy i naliczeniem wysokości ekwiwalentu. Niestety podstawy
    prawnej nie znam.