    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa o dzielo
    Date: Wed, 16 Apr 2008 13:28:46 -0500

    malina wrote:
    > Witam.
    >
    > Fakty:
    > Wspolnota Mieszkaniowa zlecila mi w lipcu tamtego roku wykonywanie
    > ksiegowosci do konca roku 2007 + bilans, za ktory mialam miec zaplacone (na
    > poczatku roku 2008 miala byc sporzadzona umowa o dzielo)
    > Wszystko to bylo zapisane w uchwale.
    > W styczniu sporzadzilam bilans.
    > niestety czlonkowie wspolnoty (nie zarzad, ale zebranie, na ktorym 6/10
    > przeglosowano) stwierdzili, ze maja watpliwosci co do kosztow w informacji
    > dodatkowej za 2007.
> [...]

    e, ksiegowy,
    gdzie jest umowa i co w niej jest napisane.
    Jak robisz na gębę, to na gębę dostajesz zapłatę.
    Tak jak przy każdej umowie o dzieło.
    Wzywasz zlecającego do odbioru dzieła lub wskazania błędów do poprawienia.
    Albo wskazują błędy, albo uznajesz dzieło za odebrane, wsytawiasz
    rachunek i oczekujesz zapłaty.
    Potem idziesz do sądu.
    Skoro 6/10 uznała, że coś jest źle, to wzywasz ich na piśmie do
    wskazania co jest źle lub do odebrania dzieła.
    Po tym czasie jak wyżej. Idziesz do sądu przeciwko wspolnocie.
    Zarząd słusznie nie może ci wypłcić, skoro wspolnota dzieła nie przyjęła.