  • Data: 2006-04-24 08:42:24
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Kalbarczyk wrote:

    > Podpisuje się tak, że do 31.04.06 (cokolwiek ten napis oznacza)
    > wykonawca zobowiązuje się wykonać pewne dzieło.

    Noooo ale jest data podpisania, no nie? To po pierwsze. Choc wiem, ze
    nie o to chodzi.
    Po drugie czasem zleceniodawca powinien dostarczyc jakies materialy, czy
    to blok granitu ;), czy tez specyfikacje / swoja wizje dziela. A wtedy w
    umowie jest, ze od dnia kiedy zleceniodawca dostarczy - przez miesiac
    dzielo powstanie...

    --