  • Data: 2009-03-05 10:26:48
    Temat: Re: umowa o dystrybucji
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > znasz może takich dystrybutorów, którzy są otwarci?

    Parę lat temu mógłbym podać konkretne firmy - jedne bardziej otwarte,
    inne bardziej zorientowane na soft dla nastolatków (niekoniecznie gry,
    ale jednak pod kątem młodych) - teraz nie ma sensu, bo szczegóły się już
    pewnie pozmieniały.

    Ale wystarczy kupić taki CD Action i sobie pospisywać z niego
    dystrybutorów. Ja tak kiedyś zrobiłem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com