  • Data: 2006-06-21 17:36:28
    Temat: Re: umowa kupna sprzedazy a pelnia wladz umyslowych
    Od: "kocyx" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik wrote:

    > jak najbardziej bedzie mozna probowac wykazywac ,ze w trakcie
    > zawierania umowy strona znajdowała się w stanie wyłączającym świadome
    > albo swobodne powzięcie decyzji i wyrażenie woli. Z tym ,ze w
    > przypadku aktu notarialnego bedzie to trudniejsze do wykazania

    A istnieje mozliwosc zabezpieczenia sie w jakis sposob?
    Zapytam tez inaczej - co, jesli umowa bedzie miala byc uniewazniona, a ja
    zwieksze juz wartosc nieruchomosci (wybuduje cos na zakupionej dzialce
    bedacej przedmiotem umowy)?
    Czy sytuacje zmienia fakt, ze tylko jeden ze wspolwlascicieli mial takie
    przejscia?
    Dziekuje i pozdrawiam
    --
    koc