  • Data: 2007-01-02 18:01:11
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad - co robić?!
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-01-2007 o 14:24:22 Angie <J...@O...EU> napisał(a):

    > razacego tzn? Jak to udowodnisz? Zwlaszcza zaocznie bo nie wejdziesz do
    > srodka

    Skad to przekonanie, ze nie mozna? Wyobrazasz sobie, zeby policjant idac
    do mieszkania, w ktorym zona meza zaciupala nozem stwierdzil: ja tam nie
    wchodze, bo ta kobieta co go zaciupala nie pozwala mi wejsc? Wymienialem
    prawo budowlane jako jedna z mozliwosci rozwiazania problemu. Jesli
    kobieta zamyka drzwi przed inspektorami to policja moze wkroczyc do
    mieszkania. Najlepiej z weterynarzem, ktory zbada stan zwierzat i oceni,
    czy maja wystarczajace warunki do zycia.

    > kotow sie raczej w klatkach nie trzyma

    Tych kotow moze byc na tyle duzo, ze brakuje miejsca do swobodnego
    poruszania sie. Moze tez tak byc, ze w srodku jest tylko jeden kot - w
    koncu nikt nie ma wstepu do tego mieszkania.

    > Mieszkanie spelnia te wszystkie normy, prawda?

    Nie koniecznie. Wszystkiego moze zabraknac. Skoro zadna kontrolo nie
    przebija sie do mieszkania moze nie byc wody. Mieszkania nie sa tez
    standardowo wyposazone w 'odpowiednia karme'.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.