  • Data: 2007-01-02 18:42:45
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad - co robić?!
    Od: "Angie" <J...@O...EU> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.tljgb9yrrgp2nr@sempron...

    >Wyobrazasz sobie, zeby policjant idac do mieszkania

    Idz na komende policji i popros aby przyslali patrol w celu policzenia kotow
    sasiadki, a nastepnie daj mi znac jak zareagowali. Liczenie kotow, a
    zabojstwo to jednak dwie rozne rzeczy nie?

    > Moze tez tak byc, ze w srodku jest tylko jeden kot - w koncu nikt nie ma
    > wstepu do tego mieszkania.

    A niby dlaczego mialby miec? Gdzie tu widzisz przestepstwo? Nie ma zakazu
    posiadania kota, ba mozesz ich miec nawet 2 tuziny. Zgodnie z prawem.

    >Mieszkania nie sa tez standardowo wyposazone w 'odpowiednia karme'.

    Idac tym tropem to w ogole nie mozna trzymac jakichkolwiek zwierzat
    hodowlanych bo zadne ich lokum nie bedzie standardowo wyposazone w
    odpowiednia karme i wode. Chyba ze bedziesz hodowal pchly na wlasnym psie.

    Ty teoretyzujesz, a ja podrzucam odrobine realizmu bo przez kilka lat
    przygladalam sie daremnym wysilkom sasiadkow owej "kociej mamy" -
    rozwiazania przyszlo wraz ze smiercia w/w. Sytuacja jest dziadowska i moze
    pomogloby cos w stylu rzeczy, ktore podparuje ogladajac "policje dla
    zwierzat" na Animal Planet. Raz - utworzenie takiej policji, dwa stworzenie
    przepisu, ze mozna miec na twarz 3 koty w mieszkaniu. Jesli masz ich tuzin
    to prowadzisz juz prywatne schronisko a na to trzeba miec pozwolenie, i co
    za tym idzie trzeba spelnic duzo warunkow. No, ale u nas to pewnie
    niepredko:-/

    Angie