  • Data: 2006-12-29 11:54:28
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad - co robić?!
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy są tu jakiekolwiek podstawy do wystąpnienia na drodze procesu
    > cywilnego? - jak tak to na jakiej podstawie? Ew. do jakiej instytucji i
    > w jakiej formie się zgłosić w celu rozwiązania tego problemu?

    Oglądałem z tydzień temu w tv program o podobnej sprawie, i niestety
    prawnie spółdzielnia nic na to nie mogła poradzić bo nawet jak miała
    nakaz eksmisji to komornik gdy zobaczył to mieszkanie od razu się
    wycofał z egzekucji i podał kobiecie kruczek prawny na jaki ma sie
    powołać żeby eksmisja się nie odbyła.
    Sprawe natomiast załatwiła straż pożarna, z mieszkania wydobywał się dym
    i strażacy musieli w maskach dogaszać tlące się szmaty. Od razu kazali
    w trybie natymiastowym opróżnić mieszkanie ze względu na zagrożenie
    pożarowe i do końca dnia przyjechał kontener ze straznikami miejskimi i
    wszystko wywieźli.
    Nie wnikam czy ten pożar powstał sam czy ktoś kto już nie mógł wytrzymać
    smrodu sam podrzucił dymiące szmaty i wezwał straż pożarna.