  • Data: 2008-01-21 07:42:53
    Temat: Re: ubezpiecznie OC pojazdu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 23:09, "Regand" <r...@v...pl> wrote:
    > Kase ubezpieczalnia wyplacic musi w kazdym wypadku jedynie np. gdybys ty po
    > pijaku jechal swoim samochodem i zrobil szkode to ubezpieczalnia wyplaca
    > odszkodowanie poszkodowanej osobie ale od ciebie bedzie sie potem domagala
    > kasy.

    A w przypadku gdy niepelnoletnie dziecko bez prawa jazdy podprowadzi
    kluczyki rodzicowi
    i w czasie przejazdzki po miescie skasuje np. autobus?

    Jest taka sprawa w mojej okolicy i slyszalem, ze ubezpieczyciel domaga
    sie kasy od rodzicow,
    a sprawa nie jest blaha, bo dziabniety autobus i kilka(nascie?)
    okaleczonych pasazerow.
    Czy slusznie sie domagaja?

    Pzdr.
    L.