  • Data: 2004-12-25 17:02:11
    Temat: Re: ubezpieczenie OC, jak mogą dowiedzieć się, że nie płacę?
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel Kozik" <p...@n...pl> wrote in message
    news:4f10.00000064.41cd6041@newsgate.onet.pl...
    > czy jakkoś temu kretyńskiemu pomysłowi nie można
    > zaradzić?

    Zlagodzic - najbardziej dziadowska ubezpieczalnia (acz pewna),
    podzielic koszt na raty. Moze cos takiego, lub innego, gdzie sie
    widzi jakis swoj zysk w calej tej stracie ...

    > jakie są konsekwncję nieopłacenia ubezp. OC?

    Strata pieniedzy ( tu stawki http://www.ufg.pl/oplaty_karne.html )
    czasu i nerwow.

    > jakie są szanse, że organy mogące

    Bardzo duze, aczkolwiek nie 100%. Znane sa mi
    przypadki skrajne w obydwie strony.

    Pozdrawiam,
    Rymasz