  • Data: 2004-12-25 21:48:08
    Temat: Re: ubezpieczenie OC, jak mogą dowiedzieć się, że nie płacę?
    Od: "Paweł Kozik" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, i to jest sensowna rada.

    No ok.
    ale załóżmy: doonam transakcji kupna sprzedaży, zapłacę ten nieszczęsny podatek
    2%, i wypowiem umowę OC poprzedniego ubezpieczyciela, jakim cudem ten diabelski
    państwowy reżim dowie się, że mój samochód OC nie posiada? na pewno nie dojdzie
    do tego podczas kontroli policji, bo niby jak. No chyba, że mają jakaś
    szarlatańską bazę danych... mają?

    pozdrawiam.