  • Data: 2006-10-11 11:38:03
    Temat: Re: ubezpieczenie NNW na uczelni
    Od: "abak" <z...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości
    news:eggvp6$jll$1@opal.icpnet.pl...

    > Niech lepiej sami oni podadzą podstawę, że mogą żądać.

    Wystarczy że statut uczelni przewiduje taką sytuację. Stając się studentem
    automatycznie akceptujesz prawo uczelni. Inna rzecz, że takie zapisy mogą
    być niezgodne z obowiązującym prawem co można prubowac wykazać. Znana jest
    mi sprawa ubezpieczenia ucznów szkoł podstawowych i średnich. Stanęło na
    tym, że nie jest to obowiązek. Jak zresztrą również sławny "komitet"
    rodzicielski. Wszystko rozbija się o to że takie instutucje za wszelką cenę
    chcą oddalić od siebie ewentualne roszczenia np z tytuły złamanej na jej
    terenie nogi. Złamana noga i dobry proces mógłby doprowadzić do uszczuplenia
    kasy.