    From: Marcyś <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzymaj się z daleka !
    Date: Sun, 1 Sep 2002 00:09:48 +0200

    Użytkownik "rob" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d70b4de$1_2@news.vogel.pl...

    > Ciekawa interpretacja tego przepisu, ale nie jestem pewien czy właściwa.
    > Sformułowanie "powstrzymanie się od określonej działalności" chyba nie
    > dotyczy takiej sytuacji, ale mimo to interesujące.....Jestem za :-)

    Czytałem o takim zastosowaniu tego przepisu, chodziło
    chyba o zakaz kontaktów podejrzanego z pokrzywdzoną
    w sprawie z art. 207 kk (nie miszkali już razem).
    Było to postanowienie prokuratora chyba ze Śląska,
    ok. rok temu, ale teraz nie znajdę bliższych namiarów.
    Więc jest to chyba możliwa interpretacja albo ten
    prokurator wyszedł przed szereg i tchnął nieco
    ducha w literę prawa. Możliwość podobnych orzeczeń
    winna być przewidziana, także w czasie post. przyg.
    Może w nowym kpk ?