  • Data: 2007-09-07 20:53:58
    Temat: Re: Zatrzymanie dysku - kopia zawartości
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    writes:

    > art 227 KpK

    No to sobie pogadaliśmy o teorii a jaka jest praktyka orzecznictwo?

    AFAIR boukunowi "zabezpieczono" komputer (również w Polsce) a o kopie
    dysku musiał się "użerać" *długo*.

    A tak przy okazji:
    Jak wygląda odpowiedzialność policji/prokuratury za długie
    przetrzymywanie rzeczy (komputera) która ulega szybkiej utracie
    wartości?
    Standardową praktyką firmową (w firmach informatycznych) jest
    wymiana komputera co 3 lata a policaje potrafiły przetrzymywać
    w niektórych przypadkach *cały* komputer ponad 2 lata
    (zamiast samego dysku).

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nie wiem kto jest praworządny, ja jestem prawożądny.