eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotrzech smutnych panow - pornografia dz.Re: Zatrzymanie dysku - kopia zawartości [Was: trzech smutnych panow - pornografia dz.]
  • Data: 2007-09-07 18:29:53
    Temat: Re: Zatrzymanie dysku - kopia zawartości [Was: trzech smutnych panow - pornografia dz.]
    Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Adam Filip napisał(a):
    > Jak wygląda pod względem prawnym *wymuszenie* na policji przekazania
    > kopi zawartości dysku twardego właścicielowi zatrzymanego dysku?
    > Była już jakaś sparawa z masowym zatrzymywaniem dysków w akademiku i
    > "obstrukcją" policji/prokuratury w sprawie uzyskania przez właścicieli
    > kopi ich zawartości [prace dyplomowe itp.]

    Tez sie wlasnie nad tym zastanawiam, bo na dyskach m.in. byly
    informacje poufne (sluzbowe) i cala masa dokumentow, aplikacji
    uzywanych w celach sluzbowych. Bylo tak, ze pojawil sie biegly i
    powiedzial, ze gdyby mial czas to by zrobil sobie kopie dyskow a same
    dyski mi oddal - ale to bylo na komendzie w poniedzialek. Wczoraj
    zadzwonilem wiec do dochodzeniowki i pani laskawie mnie poinformowala,
    ze moze to potrwac pol roku zanim ew. dyski dostane z powrotem. Nie
    bylo innego chyba wyjscia - dzis zlozylem zazalenie na postanowienie
    prokuratury i zatrzymanie dyskow (ostatni dzien na zlozenie takiego
    zazalenia)...
    Ciekaw jestem co z tego wyniknie... A moze ktos juz przerabial taka
    sciezke ? I w ogole co przepisy mowia na ten temat ?