  • Data: 2014-01-17 11:35:42
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-17 10:26, masti pisze:

    > mówimy o czym innym. Posłowie popełnili błąd w czasie uchwalania amnestii
    > ale to nie jest powód by stanowić prawo incydentalne oparte na jednym czy
    > kilku przypadkach. W świetle prawa Trynkiewicz odsiedział wyrok. kropka.
    > Wsadzanie go teraz do więzienia czy psychiatryka jest ponownym karaniem za
    > to samo przestępstwo.
    >
    > A używanie argumentu "jesteś gotów zaryzykować śmierć Twojego dziecka"
    > jest po prostu bezsensowne sprowadzające dyskusje do poziomu rynsztoka.
    >
    > Co do kary śmierci to największa demokracja świata właśnie dała kolejny
    > argument przeciwko jej stosowaniu:
    8195,.html

    > to jest mord ze szczególnym okrucieństwem. Nic więcej. i to popełniony
    > przez Państwo.

    Tak. To, że on zamordował ze szczególnym okrucieństwem kobietę w ciąży,
    którą wcześniej zgwałcił było złe, ale masti zgadza się przechować na
    nasz koszt takiego skurwysyna karmiąc go i zapewniając mu opiekę
    medyczną w celi z TV do końca jego zasranego życia, a jak jeszcze
    amnestia biedaczka obejmie to demokracja ukaże swoje wspaniałe
    oblicze.Jak ten biedaczek pocierpiał 10 min to żal dupę ściska. No łzy
    mi leciały ciurkiem. W jakim ja lewackim świecie żyję.