  • Data: 2007-04-18 19:36:38
    Temat: Re: trudna sytuacja
    Od: Tommy <n...@n...domain.la> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Apr 2007 19:11:25 +0200
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
    > Parkinson jak parkinson - jak umiarkowany to w bezpiecznym kierowaniu
    > samochodem nie przeszkadza. Ale alzheimer?? Jakim cudem on ma jeszcze
    > prawko?
    To wszystko jest rezultatem działań naszej policji, spowodował już 3
    policja go złapała mandat i nic. 6 lat (miał 80 lat, powinien dostać
    5 lat wcześniej ) temu dostał wezwanie na komisję lekarską, nie poszedł
    i nic... dalej sieje postrach po okolicy, a jak go zatrzymuje grozi że
    wezwie policje... a policja z jednej strony chce go zatrzymać bo znają
    sytuacje ale jak ja go zatrzymuje to mi grożą że nie mogę ograniczać
    jego swobody.

    > Na początek - dyskretnie nagrywaj awantury.
    Trochę tego już mam, chciałem nawet sprawę jej zrobić ale adwokat mówi
    że to trudne do udowodnienia...

    --
    Tommy mailto:<tommy.public(at)gmail.com>
    GG:155998 JID: t...@c...pl