  • Data: 2007-04-18 18:58:44
    Temat: Re: trudna sytuacja
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:qmvhf4-dtu.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ale co to ma wspólnego z domem? Nie przyszło ci do twojej łepetynki, że
    > może on mieszkał z rodzicami w SWOIM domu, a nie w domu rodziców?

    Po pierwsze, ja Ciebie nie obrażam.
    Po drugie, wyraźnie napisał, że cały majątek rodziców został przepisany na
    niego - przedtem jego nie był.
    Po trzecie, ja wiem, że Wy, faceci, jesteście mocno na bakier z psychologią,
    więc trudno od was oczekiwać głębszego wczytania się w tekst autora wątku,
    ale... znacie się przecież na prawie, łepetynki macie pełne, to dajcie mu
    jakąś radę - chętnie poczytam.
    Anka