eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow › Re: towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow
  • Date: Fri, 14 Apr 2006 23:30:00 +0200
    From: castrol <j...@w...wp.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow
    References: <e1ol7d$7nr$1@inews.gazeta.pl> <e1oq3h$rsa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <e1oq3h$rsa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 84.10.252.5
    Message-ID: <44401458$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1145050200 84.10.252.5 (14 Apr 2006 23:30:00 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 12
    X-Authenticated-User: j...@b...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:381740
    [ ukryj nagłówki ]

    Alek napisał(a):

    > To co innego, może próbować reklamować. Tylko czy jest w stanie udowodnić,
    > że to pęknięcie było od początku a nie zostało spowodowane przez nią lub
    > dziecko?

    IMO to sklep bedzie musial udowodnic ze towar w momencie zakupu byl
    zgodny z umowa.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1