eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotowaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow › Re: towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow
  • Data: 2006-04-15 12:47:22
    Temat: Re: towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    leon napisał(a):

    > ROFTL

    Napisz co cie tak rozbawilo, moze sie wszyscy posmiejemy :D

    > a slyszlao sie o czyms takim , ze uszkodznie mechaniczne nie podlega
    > zadnym gwarancjom ?

    Ja nie mowie o gwarancji, poza tym co obejmuje gwarancja jest zazwyczaj
    napisane w warunkach gwarancji

    > kupujac towar obejrzala.

    A skad pewnosc ze obejrzala?? Moze towar byl tak zapakowany, ze dopiero
    po rozpakowaniu okazalo sie ze zabawka jest peknieta.

    z opisu nie wynika zeby towar posiadal wady
    > ukryte a te jedynie moglyby byc podstawa zwrotu

    Nie zwrotu a niezgodnosci towaru z umowa. Jesli kupujacy nie mogl
    obejrzec dokladnie zabawki, i w domu sie okazalo ze zabawka jest
    peknieta to jak najbardziej wystepuje tutaj niezgodnosc towaru z umowa,
    za co odpowiada sprzedawca i to na sprzedawcy spoczywa obowiazek
    udowodnienia ze zabawka w momencie zakupu tego pekniecia nie miala.

    I skoro z opisu nie wynika ze towar posiadal wady, ktore klient zobaczyl
    dopiero w domu (domniemywam ze po rozpakowaniu zabawki) to wspolczuje
    umiejetnosci czytania ze zrozumieniem :]

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1