  • Data: 2006-04-14 21:29:21
    Temat: Re: towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzis bedac w sklepie typu "wszystko po xx zlotych" zobaczylem napis nad
    > kasa "towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow" Oczywiscie
    > dostaje sie paragon itp jak we wszystkich sklepach.

    To i tak dobrze ze informuja wszystkich ignorantow :)

    > Jednak mam pytanie czy tak mozna? mozna nie przyjac towaru ktory kupilo
    > sie w takim sklepie?

    Oczywiscie, nie tyle mozna, co tak stanowia przepisy - jesli sklep
    pojdzie na reke to moze przyjac zwrot ale obowiazku takiego nie ma

    > Pytam szczegolnie dlatego ze kolezanka kupila dzis tam dla malego
    > dziecka fajny samochod ale w domu zobaczyla ze zabawka jest powaznie
    > peknieta.

    No jesli jest zepsuta to nalezy ja reklamowac z tytulu niezgodnosci
    towaru z umowa - a to sa dwie rozne sprawy niz zwrot towaru bo sie komus
    przestal podobac.

    Jacek