  • Data: 2007-01-12 21:04:15
    Temat: Re: tłumaczenie przysięgłe - czy na pewno???
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O wiele lepiej było by zawrzeć od razu tę umowę kupna sprzedaży dwóch
    > jednobrzmiących wersjach w języku polskim i obcym.

    tez o tym pomyslalam ale po fakcie. zreszta dokonywalam zakupu od osoby
    ktora nie zna w ogole jezyka polskiego i dlatego wolalam zrobic to w ten
    sposob, aby bylo to jasne i dla mnie i dla sprzedajacego, bo takiej formy
    nikt mi przeciez zabronic nie moze, poza tym mialabym powazne watpliwosci,
    czy niemiec nie znajacy polskiego podpisalby w calosci wersje polska
    umowy.ja jeslibym nie znala niemieckiego to na pewno nie!

    pzdr