  • Data: 2007-01-12 22:37:42
    Temat: Re: tłumaczenie przysięgłe - czy na pewno???
    Od: "tekaen" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzę powodu. Jest dokument, który w języku polskim stwierdza, że
    > stajesz się właścicielem danego pojazdu. Wystarczy.

    ja też nie widzę powodu, ale skoro umowa zawiera słowa obcojęzyczne to
    podlega pod rozporządzenie. I wydaje mi się ż urząd ma takie prawo.
    Najprościej - idź do tłumacza i niech Ci podbije że tłumaczenie w j.polskim
    jest zgodne z wersją w języku xxx. dasz z 20zł i będzie z głowy. (ale
    upewnij się w urzędzie, że nie będą robić problemów - myślę że nie powinni)