  • Data: 2011-04-04 11:10:24
    Temat: Re: "testamentowa" opieka nad dziećmi
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 09:05:09 +0200, szerszen napisał(a):

    > a pomyślałeś może o tym, że rodzice taka dyspozycję pozostawiają na
    > podstawie tego co się działo przed śmiercią?

    Chcę tylko zauważyć, że taka dyspozycja może być tylko oparta na wierze, a
    nie na wiedzy - więc po ich śmierci zawsze sąd będzie "wiedział" lepiej.

    > nie, są rodzicami i obserwatorami i zdecydowanie to oni będą wiedzieli
    > lepiej, co jest lepsze dla ich dzieci, niż jakiś sąd zupełnie nieznający ani
    > dzieci, ani potencjalnych rodziców zastępczych wytypowanych przez tragicznie
    > zmarłych rodziców biologicznych

    Z jakiej racji rodzice mogą to wiedzieć lepiej niż sąd który zajmuje się
    tysiącami takich spraw (przy wsparciu opieki społecznej)?
    Zresztą z doświadczenia w rodzinie wiem że sąd nie podejmuje pochopnie
    takich decyzji. Chociaż media lubią nagłaśniać inne sprawy (pokazywane
    bardzo jednostronnie).

    Henry