    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: termin nawiazania stosunku pracy
    Date: Tue, 24 Nov 2009 01:40:19 +0100

    W wiadomosci
    news:d9ce252c-ac83-4f5f-999d-a3c2bba6d9fe@k9g2000vbl
    .googlegroups.com
    piegus <p...@g...com> pisze:

    > nie myslalam tu o kurze czy rownonocy
    Jednak nie moglem byc tego pewny.

    > ale np okresleniu takim jak:
    > stosunek pracy nawiazuje sie z dniem nastepujacym po dniu rozwiazania
    > umowy o prace z dotychczasowym pracodawca/ z dniem nastepujacym po
    > dniu, w ktorym uplywa okres wypowiedzenia umowy z dotychczasowym
    > pracodawca.
    IMO to niedopuszczalne. Podobnie jak np. okreslanie w ten sposób terminu
    wyplaty wynagrodzenia.
    Znaczenie pojecia termin w ujeciu slownika jezyka polskiego:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=termin

    > wydaje mi sie, ze artykul, do ktorego linka podales/as nie odpowiada
    > na moje pytanie albo nie umiem tej odpowiedzi w nim dojrzec
    Wg mnie taka odpowiedza jest uzycie w nim nie pozostawiajacego watpliwosci
    terminu "data".

    --
    Jotte