  • Data: 2009-11-24 20:52:39
    Temat: Re: termin nawiazania stosunku pracy
    Od: piegus <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 10:52, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Pozwolę sobie się nie zgodzić, a to ze względu na brzmienie art. 26 w zw.
    > z art. 29 par. 1 ust. 5 kp.
    > Które to normy interpretuję w ten sposób, że można określić termin, ale
    > nie warunek.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Art 29 par 1 -> "w szczególności" co oznacza, ze lista nie jest
    zamknieta. Nie wyklucza to warunku.
    przeczytalam tez dzis w komentarzu do art 29 KP (jutro moge podac
    autora) ze "w szczególności" oznacza ze mozna zawrzec np przeslanke,
    iz umowa o prace zostanie zawarta pod warunkiem iz poprzedni
    pracodawca rozwiaze umowe za porozumieniem stron.

    czy to zalatwia nam okreslenie terminu nawiazania stosunku pracy?tzn
    zamiast okreslania konkretnej daty-taki warunek i wtedy terminem
    ropoczecia stosunku pracy bedzie dzien spelnienia sie tego warunku ?

    przyznam, ze sie troche zakrecilam w tym wszystkim...