  • Data: 2009-11-24 00:01:06
    Temat: Re: termin nawiazania stosunku pracy
    Od: piegus <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 00:32, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomoscinews:08a854fd-3018-40b4-89af-733506f4191b@
    g31g2000vbr.googlegroups.com

    > Pewnie, pewnie, na przyklad "w trzecim dniu po najblizszej równonocy
    > wiosennej, gdy pierwszy kur zapieje". :))
    > Bardziej serio:http://praca.wieszjak.pl/umowa-o-prace/72659,K
    iedy-nalezy-rozpoczac-p...

    > --
    > Jotte

    nie myslalam tu o kurze czy rownonocy ale np okresleniu takim jak:
    stosunek pracy nawiazuje sie z dniem nastepujacym po dniu rozwiazania
    umowy o prace z dotychczasowym pracodawca/ z dniem nastepujacym po
    dniu, w ktorym uplywa okres wypowiedzenia umowy z dotychczasowym
    pracodawca.

    wydaje mi sie, ze artykul, do ktorego linka podales/as nie odpowiada
    na moje pytanie albo nie umiem tej odpowiedzi w nim dojrzec