  • Data: 2004-09-26 16:35:07
    Temat: Re: termin doreczenia postanowienia - jaka interpretacja
    Od: slimak <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z cala pewnoscia 24-go.
    > marekz
    cieszy mnie to bardzo - tylko jaka podstawa prawna

    Teraz konkretnie moj przypadek:
    Sad przyslal postanowienie
    - wplynelo na poczte 23.08.2004 tego tez dnia zostalo awizowane
    - odebrane zostalo z poczty 24.08.2004
    Jeszcze poprosze poczte zeby wydala stosowny dokument potwierdzajacy
    termin odebrania

    A odpowiedz sadu jest taka:
    Sad postanawia odrzucic zazalenie a w uzasadnieniu pisze:
    " W niniejszej sprawie skarzacy otrzymal postanowienie z uzasadnieniem
    23.08.2004 a zatem termin wniesienia zazalenia minol z uplywem 30.08.2004 r"

    Zazalenie zlozylem na poczcie 31.08 !

    Co wy na to ?

    Zeby bylo jeszcze ciekawiej to na postanowieniu odrzycajacym zazalenie
    jest pieczatka:
    " Na niniejsze postanowienie/zarzadenie sluzy zazalenie do Sadu
    Wojewodzkiego/Apelacyjnego w Krakowie ...."
    I teraz nie wiem czy wlasciwe sam sobie mam skreslic ... choc nie bardzo
    wiem do jakiego sadu zkladac to zazalenie!"

    SLIMAK