    From: "MSP" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [tepsa/isdn] OPINIA - zmiany taryf i reklamacje
    Date: Wed, 26 Nov 2003 11:08:19 +0100

    Użytkownik adhan <a...@k...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:bpvnc3$nlm$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam
    > Jako ze zbliza sie "godzina zero" czyli zmiana przez tepse planow
    > taryfowych, a takze fakt ze nazbieralo sie juz u mnie win kilka
    > postanowilem zareagowac odpowiednimi pismami do Najwyzszego Pionu
    > Kontaktow Z Klientami Najjasniejszej ;) oraz zastanawiam sie nad
    > skierowaniem skargi do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow.
    >
    > W zwiazku powyzszym mam prosbe o krytyke ponizszego pisma i ewentualne
    > opinie i sugestie.
    >
    > Postanowilem niezasmiecac listy trzystronicowa, robocza, wersja
> [...]

    Witaj,
    mialam podobny problem z TP-sa, a konkretnie z ich nowym
    produktem-Neostrada. nie bede sie rozpisywac, na *.neostrada* podalam
    szczególy-w kazdym razie po 30 dniach od dnia podpisania umowy i odbioru
    modemu-okazalo sie, ze brak mozliwosci technicznych-PARANOJA!!!
    Poszlam do UOKiK w Lodzi-sympatyczny pan Prawnik nie doszukal sie zadnych
    sprzecznych z prawem punktów w umowie, ale mówil, ze sprawa, o której Ty
    piszesz-jest juz w Warszawie-w Glównym Oddziale Urzedu Ochrony.... Lada
    koment bedzie wyrok i kolejna kara dla TP-sy. Zadzwon najlepiej i podpytaj,
    albo poszukaj w necie-byc moze strona UOKiK ma cos takiego, jak "zwiastuny
    najblizszych rozpraw"
    Pozdrawiam
    Magda

    PS. Zycze sukcesu w walce z tym choler... monopolista i popieram pomysl
    wyslania reklamacji, chociaz z autopsji wiem, ze to nie za wiele da....