    Subject: Re: tematy maturalne wyciekły
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ee49f6d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee54bd4$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee60949$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee64794$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee67bbc$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ee681ad$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 14 Jun 2020 23:04:17 +0200

    W dniu 14.06.2020 o 21:59, cef pisze:

    > Ja tam wierzę w policję.
    > Gdyby mieli wytyczne, żeby
    >  złapać i udupić, to by znaleźli artykuł.
    > A jak by użyli paralizatora to aż strach pomyśleć...

    W sumie zbudowany Twoją wiarą wymyśliłem coś takiego. Przekroczenie
    uprawnień przez dyrektora szkoły poprzez ujawnienie treści pytań
    maturalnych nieuprawnionym osobom na szkodę abiturientów, którym tych
    tematów wcześniej nie udostępniono - art. 231 kk. Tylko ma to to słabe
    ogniwo, że nie wiadomo, czy doszło do udostępnienia nieuprawnionym osobom.

    Do zeszłego roku pytania na maturze ogłaszał dyrektor, albo zastępca. Ja
    całą szkołą na sali gimnastycznej pisałem. Jak nawet były szkoły, co
    pisały w 2~3 salach, to zastępcy nosili. W tym roku z okazji COVER
    uczniów po małych salach rozsadzano. Dyrektor zdolności do bilokacji
    może nie mieć, więc ciekawe, jak przepisy to rozwiązały. Bo jak rozdał
    pytania innym osobom, a te nie są funkcjonariuszami, to niestety pomysł
    upada. W necie pisali, ze mają harcerze, strażacy i WOTy pilnować.
    Diabli wiedzą kto jeszcze.

    --
    Robert Tomasik